fredag 18 januari 2013

Mår verkligen inte bra ikväll.
Dels har jag ont i halsen och kroppen, precis som när man hållet på att bli sjuk. Men sen är det det där andra.... Jag är så trött på att må såhär. Dom höjde ju lithioniten och seraquelen men jag märker verkligen ingen skillnad. Borde jag inte göra det nu?!
Ja, men det är väl bara att vänta och se.

Vi ska ha möte om nån vecka igen förresten med dom som beviljar boendestödet, det är prat om att höja det till tre gånger i veckan eller mer. Jimmy behöver mer avlastning och jag behöver det så att jag kommer ut. Jag tror det kan bli bra.
Känns mest bara konstigt.... Att man hamnat här alltså. Jag har personal som kommer för att avlasta Jimmy och för att jag ska komma ut. Jag vill ju inte vara belastning för någon, men jag rår ju inte för det, jag har inte bett om detta!!!!!

2 kommentarer:

  1. Hoppas du inte blir sämre med halsontet.det kanske tar en månad el så,innan du märker någon förändring,hoppas den kommer snart.det är bra att ni fått hjälpen boendestöd.kram madde

    SvaraRadera
  2. Halsontet bidde sämre :-( Men det går snart över, hoppas jag!
    Det är så otroligt skönt att boendestödet kommit igång, nu håller vi bara tummarna för utökat...!
    Kram

    SvaraRadera