måndag 7 januari 2013

Fynd och en salig blandning av allt annat.

Känner mig lite gammal.... sitter här med ett värme-bälte till ryggen.
Det är ju så att jag har en skada i ryggen, dels medfödd och dels pga för täta graviditeter.... men inget att göra åt, mildra med värktabletter och värme.
Var idag på Netto och hittade ett perfekt bälte, det är som små gelekulor som är i fodral, antingen värmer man dom i micron och dom blir varma,  eller så lägger man dom i frysen om man vill ha dom kalla. Och för mig funkar dom verkligen!!! Happy happy!!

Köpte även nya öronhängen idag, ni kan aaaaaaldrig gissa vilket motiv..... jo.... döskallar. Köpte för övrigt två sjalar och ett diadem med. Gav 100:- för allt. FYND!!
Är det inte det bästa som finns? Fynd alltså?
Köpte även så snygga servetter,  New york motiv! Jag älskar New York.... och dödskallar.
Och trasiga jeans.... jo, men det är nog allt jag har dille på just nu... jo men just det, änglar med.
Faan vilken blandning.

6 kommentarer:

  1. hej värme bältet är det där blå som stod med idag på netto? har funderingar på och köpa det me men va det stort så att det skulle räcka om en annan mvh malin

    SvaraRadera
  2. Precis, det är det! Och jag tror nog det räcker om dig, så köp ett sånt. Det var en otroligt bra investering kan jag lova :-)

    SvaraRadera
  3. okej ja jag funderar på det för jag har ju sån värk så tårarna kommer mer eller mindre och värmedyna är inte detsamma för den sitter ju inte så tätt intill kroppen som det behövs så ja det får nog bli en sån men hur länga ska man micra den o sådär?

    SvaraRadera
  4. Vet hur det är, värken jag har i ryggen är vidrig. Även fast jag tar både panocod och panodil så släpper inte värken. Det gör den visserligen inte av värmegrejjen heller, men den tar bort toppen av värken. För mig släppte den så pass att jag somnade på soffan :-D
    Jag har ju vetekudde med men det ger inte samma effekt, och denna kan man ju använda vid mensvärk med, då bara sätter man den fram istället.
    Hutr länge man ska micra den beror på hur varm du vill ha den, jag tycker nån minut räcker.

    SvaraRadera
  5. ja det är ett helvete själv har jag ju inga starka medeciner alls :-( så jag mår skit rent av sagt o värmedynan lindar ju ytterst lite så tänkte jag skulle prova om det kunde va effektivt sen ska jag köpa mej en värmefilt nångång.men då vet jag tänkte mera om det stod på nån bruksanvisning hur länge och sådär vill ju liksom inte skålla sig dirket :-P men tack för svaret ha det bra kram :-)

    SvaraRadera
  6. Usch då, inte ens nåt att ta mot värken? Det måste va kämpigt!
    Köp denna och prova alla fall, det värsta som kan hända är att det inte funkar, men vi håller såklart tummarna för att det ska hjälpa dig!
    Ta hand om dig.
    Kram kram

    SvaraRadera