torsdag 11 februari 2010

Bara för att!

Vet inte vad jag ska skriva... Känns som att jag bara ska skriva för att... jag du förstår säkert...

Jo men jag skulle ju kunna skriva om morgondagen. Vi ska till bvc med Wille! Jag längtar!! Förra gången var jag sjuk och kunde inte följa med, men imorgon så! Då är jag redo! Ska bli så kul att se hur mycket han väger, och hur lång han är. Men det är väl en hel del ökning skulle jag tro... Ser så ut!

Nästa vecka händer det mycket! På måndag ska jag... ja just det!
På tisdag ska vi till öron och kolla upp Williams öron efter att han haft öroninflammation. Lustigt det där har jag tänkt på. Enligt vissa så görs inget mot öroninflammation, men enligt andra får barn penicillin. Både Hampus och Wille har fått penicillin... Julia har aldrig haft öroninflammation så...
På fredag ska vi till bowlan med min syster och hennes familj. Mamma och pappa skulle också med tror jag! Blir lolit för barnen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar