måndag 8 februari 2010

Man vet att man lever vissa dagar.

Det blev öppna förskolan idag. Lika trevligt som alltid, dock inget vidare för Wille. Hinderbana var det idag, ungen kan ju inte ens krypa! Så vi höll oss borta.
Får se nästa vecka, då är det rytmik om jag inte minns fel... Det känns ju bättre... kanske.

Idag har Hampus och Julia börjat med en sak... Eller ja, Hampus har börjat med två saker.
Dom har börjat sjunga i en kör!!! Sötsarna!
Och Hampus har även börjat i miniorerna. Idag gjorde dom "Alla hjärtansdag kort"! Så glad jag blev när jag fick det av min lilla pojke idag ♥
Så efter kvällsmackan fick han glass (och Julia med såklart, hon följde ju med Jimmy och handlade, mycket duktig).

Jag har så hemskt ont i huvudet och är så trött.
Men inte får man ta det lugnt för det! Nej, det funkar ju inte så när man har barn. Sova får man göra om en sisådär 30år, fast det är klart. Då har man ju barnabarn att se efter...
Så jag har alla fall tvättat 2maskiner med tvätt, dammsugit och plockat.
Här kan man inte ligga på latsidan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar