tisdag 23 februari 2010

En trökig tisdag.

Eller ja, jag vet ju inte hur tråkig den kommer bli än... men än så länge så kan jag inte påstå att det är skit kul!

Igår var min mamma här en sväng, hon ville att vi kulle komma på middag idag. Hon är väl sällskapssjuk antar jag. Min pappa är iväg och jobbar, så han åkte igår och kommer imorgon igen. Om inget strul uppstår, fast det ska man väl räkna med har jag en känsla av.
Och tillbaka till middagen då! Självklart blir man ju sugen på att gå dit och äta, gratis är gott. Men jag vill inte gå ut idag! Koppen bara skriker NEJ när jag funderar på det. Men eftersom jag känner mig själv så vet jag att vi kommer gå dit. Samvetet är för jävligt!
Men som sagt, gratis är gott!

Idag är det som sagt tisdag, det innebär att jag har en date ikväll med världens underbaraste läkare: House.
Skulle verkligen vilja ha honom som läkare, han kanske skulle kunna hjälpa mig med ryggen. För han kan väl allt har jag förstått?
Ska nog köpa hem lite choklad, ibland måste man unna sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar