onsdag 17 februari 2010

Händer här då?

Idag har jag verkligen slöat. Nästan så man får skämmas. Men jag är så trött... Så otroligt trött!
Men jag har faktiskt tvättat, dammat fönsterbrädor och dammsugit mellan varven... För stundvis har jag ont.
Då går det inte göra mycket mer än ligga på soffan och blunda.
Vill bara att det tar fart snart så det är över sen... Jag vill inte hela tiden bli påmind, jag vill ta nya tag och gå vidare.
Kanske kan ses som konstigt att jag redan vill försöka på nytt såhär dagen efter, och det inte ens är över. Men jag har varit här förut, och jag vet vad som är bäst för mig.
Tro nu inte att jag är ledsen över vad som hänt, för det är jag.

Jahapp, nu ska visst Jimmy sy nåt igen... Han pratade om nån klänning till Julia? Blir roligt att se när det bli klart.
Jag ska snart gå och lägga mig. Jimmy har bytt tv uppe, så nu har vi en 28tum i sovrummet... Och jag som bara ligger ca 1meter från tv,n... måtte det inte ske nåt läskigt när jag kollar... Fatta liksom.... Man ligger en meter ifrån!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar