tisdag 9 februari 2010

Ur gängorna

Tänk vad lägligt, igår när jag kröp ner i sängen och stängde på tv;n.... Vem va inte där tror du? Jo, Dolph!!

Idag är jag verkligen ur form. Igår började det väl egentligen men idag känns det verkligen!
Har ont i huvudet, trött och ont i kroppen. Pricken över i;t är nog den där feberfrossan. Vet ju inte om jag har feber, för jag vill helst inte ta tempen.
Av nån anledning så känner jag mig såååå sjuk och eländig om jag får det bekräftat av en temp. Så den får hålla sig borta. Jag har inte tid att va sjuk.
Inget speciellt som ska ske, det är ju bara så liksom när man har barn, man ha rinte tid att ligga till sängs och ha det bra helt enkelt.

Hampus och Julia är på dagis nu, och Wille kryper runt och är nöjd. Känns bra det här. Jag ska sätta mig ner och fixa med viktiga papper idag. Kommer vara ute i god tid, men det gillar jag. Hatar att vara ute i sista minuten, blir alltid nåt fel, eller att man glömmer nåt, och det gillar jag inte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar