fredag 26 februari 2010

Nu har det smällt!

Jag har ju skrivit om en sak som skulle ske idag... Men ville inte säga vad eftersom jag inte visste hur det skulle bli. Men nu är det gjort!
Hampus kom till mig i början av veckan och sa att han ville ta hål i sitt öra. Jag har alltid sagt att jag ska inte påverka barnen, men när dom säger att dom vill så får dom. Men jag ville ändå vänta lite på Hampus, så på fredag sa jag. Idag är det fredag, och han har tagit hål i sitt öra!
Jag kan inte fatta det! Han vågade!
Och han ska ta ett till har han sagt, fast när han blir stor.
Han satt så stilla, rörde sig inte. Men när hålet var taget så släppte väl spänningen och pojken började gråta lite. Men det var över på 2minuter.
Sen gick han fram till montern med pärlor och har nu pekat ut vilken han sen vill köpa. En diskret liten diamant, men färgen... Rosa!

När det var över så gick vi och åt kina mat! Smaskens!
Sen gick vi till bokhandeln, Julia ville ha en ny bok. Efter det så gick vi till konsum och Hampus valde fika bröd, han köpte även tre bilar.
Sen bar det hem till mormor för fika, och hämta Wille såklart!

Nu sover barnen, och lugnet har lagt sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar