måndag 22 februari 2010

Bättre tider?

Det verkar som att det snart är över! Tack och lov!

Idag lyser solen. Helt underbart!!! Det är sånt där perfekt vinterväder nu, lite för kallt men man får va glad för det lilla.
Börjar fundera på hur länge sen det var Wille såg sol strålar... Han sitter just nu i hallen och försöker plocka upp en strimma solljus som är på golvet Och eftersom han inte lyckas så är han en aning frustrerad. Gosunge ♥
Jag ska ut på promenad nu på förmiddagen, sen får jag se vad resten av dagen bjuder på.

Igår blev det verkligen fullt hus här hemma! Först så kom mamma och pappa på fika. Sen kom Vickan och Nicke, lämnade av lite filmer, Hampus och klippte mig! Så nu är burret äntligen fixat, och jag har en lite ändrad frisyr igen! Gutt!!!! Smidigt värre att ha en självupplärd frisör till syster!
Deras gospojke Thim fyller år nu den 13e mars och jag funderar på vad han kan vilja ha... Lego står ju högt på listan, men han har ju så enormt mycket! Den pojken kan öppna ett museum, seriöst alltså!
Men så kom jag på att han har pratat om hål i ört, så jag ska ta mig ett snack med honom och se vad han säger. Ska ta med Hampus också så han får se hur de går till, för han vill ju ha hål i sitt öra nu...
Julia vill såklart hon med, men det är ju bara för att Hampus och Thim vill, härmapan!
Men hon får allt vänta tills hon förstår vad det handlar om, för det gör hon inte nu. Hampus förstår, det är skillnad.
Thim förresten, han har tappat sin första tand! Jag tycker det är så otroligt obehagligt med lösa tänder! Kan nog klassas till fobi... Men söt blev han pojken! Ja söt va han ju såklart innan med, så det blev ju ingen skillnad på det sättet!
Han berättade att han lagt tanden under kudden, och så kom tandfen och lämnade en guld peng! Funderar på att dra ut lite tänder och lägga under min kudde... Kommer tandfen till vuxna med?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar