söndag 14 februari 2010

Ganska vanlig ändå....

Som sagt, det är ju alla hjärtans dag idag... men jag vet inte, känns som en helt vanlig dag.

Visserligen fyller Wille puffen 10månader idag! Bra datum jag valde att klämma ut han på.

Men annars så firar inte vi denna dag nåt speciellt.
Jag har visserligen blivit oförskämt bortskämd av både barn och make!
Av Hampus har jag fått ett kort och en ljuslykta, och av Julia en ljuslykta. Dom har gjort detta själva alltså, inget dom köpt!
Sen i morse så kom Jimmy och väckte mig och gav mig ett kort med en jätte fin dikt i. Vad det stod får ni inte veta. Det är nåt som är mellan honom och mig... Men om man säger såhär: Den var fin, och tårarna var inte långt borta.
Jo barnen fick såklart lite av mig och Jimmy idag. Ett kort, tablettask och en bok. Litet, billigt men uppskattat!

Hampus är just nu med sin mormor och morfar. Vi blev ner bjudna dit på våfflor! Smaskens!! Sen ville han inte gå hem, lata unge. Så mormor kör hem han sen.

Imorgon är det fullt upp!
På morgonen ska jag lämna barnen på dagis eftersom jag ska vara nånstans vid 9 (vet inte riktigt var de va...).
Sen hem och förbereda middagen.
Sen hämta barnen på dagis vid 11:30.
Sen hem och äta.
Vid 17:00 ska Hampus och Julia till kören.
Och vid 17:30 ska Hampus på miniorera.

Bra dag det där! Nu ska det ätas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar