onsdag 24 februari 2010

Njuter för fullt!

Men hallå vilket väder vi haft idag! Vår känslorna bara bubblade upp i magen på mig när solen sken och vattnet droppade från taket!
Vilket bra humör man blir på. Tänk att så lite kan göra så mycket.
Efter lunchen idag gav vi oss ut på promenad. Man måste utnyttja varje sol minut man får. Så när vi var ute passade jag på att kolla upp en sak inför fredag, och det ser bra ut.
Sen på vägen hem så ringde mamma, då satt hon och pappa utanför oss och ville komma in. Så det blev fika. Dom hade med en tårta, och tur var väl det eftersom det enda jag hade hemma va lite kex... Går ju ner men inte så roligt kanske.

Idag var Jimmy hos tandläkaren som sagt, och det gick väl inte så bra. Han blev tvungen att dra ut en tand... Trevliga pengar det kommer bli nu...
Och nu ikväll mår han inget vidare. Ont och håller på att svimma hela tiden. Inte för att han tyckte det var otäckt eller så, men värken gör han dålig. Så han ligger i rummet breve och sover lite. Man kan ju alltid hoppas att det ska hjälpa... Stackarn.

Imorgon ska jag och Jimmy (och så Wille snutten såklart) gå ner till stan och ta en fika när dom stora barnen är på dagis. Blir mysigt!
Men vi får väl se om det går förresten... Mår Jimmy såhär får vi ställa in. Jag orkar nog fasen inte bära honom hem.

Nu ska jag kolla vidare på tv;n. Jag tror vi har ungefär 40kanaler, och inte ett skit finns det att se! Ja men vi har ju bild, men det finns inget som jag vill se. Fast bara jag står ut i 50minuter så börjar det lite roligt visserligen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar