söndag 28 februari 2010

Man vet att man är mamma om man tar en powernap i ica kön....

Då vet jag!

Igår vid 23tiden vaknade Hampus och hade ett kruppanfall. Han har inte haft det på säkert ett år, inte kraftigt alla fall. Men inatt var det hemskt!
Men vad duktig han var, klarade av det så bra ♥.
Jag hade ju bara mollipect hemma, så det fick han ju såklart, men det gav inte så mycket verkan. Men det gav med sig lite, men han hostade och rosslade ändå.
Sen vid 4tiden så satte nästa anfall igång, samma visa, öppna fönster, ge mer mollipect och trösta...

Nu sitter han i soffan och är faktiskt riktigt pigg! Han hade ju feber inatt, men nu är det över, han har till och med ätt frukost och fart runt. Hans andning är fortfarande rosslig och så har han den där hostan än. Så jag ska ringa sjukan nu vid 10 när dom öppnar och be dom om mer mollipect och även bricanyl, tror det hade gjort susen inatt.

Idag hoppas jag att min syster och hennes familj ska komma på fika. Saknar dom lite kände jag igår... Det känns som att jag har lite Thim abstinens ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar