söndag 7 februari 2010

I brist av bättre sysselsättning!

Huga ligen va jobbigt det är när man vill säga nåt men bör vara tyst.

Så var det kväll igen. Idag har väl inte barnen varit på det bästa humöret. Men jag är inte förvånad, jag var väl förberedd på det...
Dom kom ju inte i säng förens vid midnatt, och sen vaknade dom vid 07:00 i morse igen. Dom brukar normalt sett ha en nattsömn på ca 11timmar... Nu blev det bara 7. Inte ens jag klarar mig på 7 timmar just nu.
Så med andra ord har ungarna turats om med att bryta ihop. Men det har ändå gått ganska smärtfritt... Man får liksom stänga av med jämna mellanrum.

Imorgon blir det dagis för dom stora. Dom kommer visserligen börja lite senare. Egentligen ska dom börja 08:30. Men eftersom vi ska på småbarns sång med Wille vid 9:30 så får dom börja 09:20 istället. Dom har ju sitt dagis i huset brevid småbarns sången och då känns det så onödigt att hålla på att springa fram och tillbaka... Och då kan vi ta det lite lugnt här hemma imorgon bitti och ha det bra istället.

Jimmy sitter just nu och syr den sista kappan till vardagsrums fönstren. Sen är det klart!!
Har önskat mig nya lampor till fönstren av min syster när jag fyller år. Vill ha lite större då mitt ena fönster är enormt! Och hon har en så bra smak så det känns som att jag lätt kan ge henne det uppdraget, och jag vet att det kommer bli bra.

Nu ska jag glo lite på barnens dagis hemsida och se om nåt nytt har hänt. Sen blir det nog sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar