torsdag 18 februari 2010

Jag gillar inte otrevliga människor!!

Japp så är det, har länge känt på mig att jag inte gillar oartiga människor... Men nu vet jag, jag gillar dom inte.
Det är såna där småsaker jag stör mig på hos folk... Man kan försöka glädjas för andra, lägga sin avundsjuka åt sidan... Hålla käft när nåt opassande är på väg att trilla över läpparna, inte lägga sig i andras liv.... Bara hålla en artig och trevlig stämning.
Såklart man kan ha en dålig dag, men seriöst, en dålig dag är ju över efter en dag! När det håller i sig vecka ut och vecka in, och veckor blir till månader som blir till år. Ja då är det nog dags att skaffa sig en hobby.

Annars då? Ont i huvudet!! Beror nog på änne mer sömnbrist skulle jag tro! Inatt somnade jag inte förens lite efter midnatt. Och så vaknade jag med ett ryck vid 03:15 igen. Hade så ont i magen så sova kunde jag ju glömma. Men lite innan 05:00 så lyckades jag somna efter att jag tagit lite värktabletter. Men vid 06:10 vaknade Wille och en halvtimme senare så gav jag upp, då gick vi upp. Så ja, när man är van vid att sova 8timar per natt och man istället bara får drygt hälften, ja då blir det inte bra!
Jag har bestämt att jag ska nog ringa gyn imorgon och be att få komma på vul. Pratade med Jimmy om det idag och det är väl lika bra. För det är skumt... Jimmy funderar på om jag hade nån blödning men inte missfall. Hoppas kan man ju... Men jag målar hellre upp fan på väggen, för då kan det bara bli bättre.
Sen är det ju det, om man testar och får ett plus om en månad så kanske man tvivlar för man tror att allt inte kommit ut...
Äh blir så mycket strul. Så lika bra att kolla, och så tar vi nya tag med facit i hand!

Jimmy har nu duschat barnen så nu tar jag över! Det blir gos i soffan och Simpson på tv,n! Lustigt att barnen tycker om det programmet, dom fattar ju inte ett dugg vad som sägs! Men tur är väl det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar