onsdag 24 februari 2010

Blev int som jag tänkt mig ändå!

Igår blev vi ju bjudna på middag som sagt, men det bidde bara jag och Hampus till slut! Julia är ju i en ljuvlig ålder med ett humör värre än ett bi. Så när vi skulle gå så vägrade hon allt! Hon ville inte gå, inte åka pulka, inte snowracer, inte vagn... ja inget!
Så vi vände hem och där fick Jimmy va med dom små barnen. Men jag är nöjd ändå. Jag fick lite ensamtid med Hampus och Julia tyckte det var super mysigt att vara med pappa. Kanske var det så att hon hela tiden ville vara ensam med sin pappa... Vem vet.. Ja inte jag, eftersom tösen fortfarande inte vill prata!

På fredag har vi planerat en sak, och jag hoppas det går som vi alla vill!!! Längtar med spänning! Kommer såklart avslöja när det är gjort, om det gick som planerat eller inte... Och såklart vad det va!

Idag har Jimmy varit hos tandläkaren. Hugaligen! Han har haft tandvärk hela natten, ja och hela gårdagen med. Men nu är det över!
Han kollade även upp om dom har nån dom kan ta emot såna som är rysligt rädda för att gå dit. Och det fanns det! Och den som är rysligt rädd är då jag. Just nu känner jag mig inte alls motiverad att gå dit, så jag tänker inte ens beställa tid. Kommer bara ställa in hela tiden ändå!
Men jag fick ett namn, om jag väl vågar gå dit. Fast det behöver ju göras innan jag blir gravid igen... eftersom jag inte ens funderar på att öppna munnen om inte lustgasen är framme!
Och eftersom jag hoppas på att bli gravid inom två veckor så borde jag ju ringa... Men nej, inte än. I värsta fall får jag g dit när jag fött! Bara jag inte får tandvärk när jag är gravid....

Nu ska jag byta blöja på Wille... Stackaren har såna problem med lilla magen. Mitt lilla hjärta ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar