onsdag 3 februari 2010

Så va även denna dag gången...

Ja men det gick ju relativt smärt fritt detta, Thank Good!!
Imorgon blir det dagis, inte för att dom är jobbiga... Det är så att jag har hittat ett jobb som jag vill ha...
Så jag har printat ut min personliga brev, och ska ner till arbetsförmedlingen imorgon.
Kanske kan jag hitta nån vänlig själ som vill läsa och förhoppningsvis höja mig till skyarna, och avguda mitt brev... Risen finns att det inte kommer bli så... Läsa det kommer nog nån göra, men jag vet inte om jag vill höra kritiken... Jag tycker det ser jäkligt bra ut, men vad dom tycker vet jag ju inte.
Men jag får stål sätta mig och tänka på mitt motto: "Kan man ge kritik, så får man ta kritik".
Måste bara hitta nåt att kritisera dom för då. Men det finns nog...

Annars då? Ja jag har bestämmt mig för att göra wok gryta imorgon. Alltså, just nu så älskar jag grönsaker. Nån gång under dagen så måste jag få grönsaker, på ett eller annat sätt! Annars är jag inte me!!
Det bästa av allt är att allt finns redan hemma... Ja förutom kycklingen och såsen. Men det fixar jag på vägen mellan arbetsförmedlingen och dagis. Blir nog bra det här.

Förresten, blä vad jag hatar förkylningar... Bara så du vet det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar