måndag 8 februari 2010

Måste bara skriva av mig lite.....

Om DOLPH!!
Mumma alltså!

När vi satt och kollade å melodifestivalen i lördags så rann dreglet... Ja inte på alla, men på mig och min syster.
Hon sa en så sjuk sak, och jag höll på att dö av skratt!!!
Vickan: Vilken röst, snacka om att han känner sig överlägsen.
Jag: Va?!
Vickan: Ja, ungefär såhär "Jag ska slå ner dig kvinna och sätta på dig!!"
(så sas det på ett ungefär, ordagrant minns jag inte)

Alltså, hur får man fram det av att höra en röst?! Jag trodde jag skulle dö av skratt! Berättade om det för Jimmy i igår, han skrattade ganska gott han med, och han brukar inte skratta.

Sen kom vi på en sak till, Dolph kan nog bli ett "frikort". Ja du vet, en sån som du får ha sex med om tillfället ges, och din man/sambo/flickvän får inte bli svartsjuk och kalla det otrohet...
Men det är typ ingen fara ändå, för det kommer aldrig ske!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar