torsdag 11 februari 2010

Idag är ingen bra dag! Dels så är mitt humör uselt, helt i botten. Kan liksom inte bli mycket sämre. Har inget tålamod alls med barnen idag. Och inte blir det ju bättre av att Wille vägrar sova. Han är trött, men han vill helt enkelt inte! Så han bara kryper efter mig och gnäller.
Hampus bara tjuter och surar, jätte roligt!
Och Julia klättrar och jävlas med dom andra två.

Jaja, min lillebror är kvar, så jag har ju lite sällskap alla fall. Och snart kommer min mamma och pappa på fika. Kanske får barnen att bli på lite bättre humör...

Hampus har förresten valt att han ed ska sova hos Vickan imorgon, så då får det bli så! Känns faktiskt ganska skönt ändå... Nu nr jag fått smälta det lite. Så jag har lovat Hampus och Julia att vi ska vara uppe sent och mysa på lördag istället, när det är melodifestivalen. Det tyckte dom lät bra!
Känns lite konstigt att bara ha ett barn att ta hand om imorgon kväll. Jag menar, ett barn är ju ingenting! Superlätt!!! Inte för att det är svårt med dom andra, men istället för att det är tre barn man ska göra mat åt, städa efter, söva och allt vad det innebär så är det för en. Tänk vad lätt man hade det när man bara hade ett barn, fast det insåg man inte då.

Nu ska jag fjäska i Wille lite lunch!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar