måndag 15 februari 2010

Var ska man börja?

Idag på morgonen gav sig hela familjen iväg! Så skön promenad!
När dom stora hade lämnats gjorde jag en sak, och det gick bra... Känns väl helt okej antar jag.

När vi ändå var ute och gick så passade vi på att gå på öppna förskolan med Wille! Super trevligt!! Småbarns sång och fika, kan inte bli bättre. När man dessutom hamnar med två supertrevliga mammor så kan det bara bli bra.
Sen var det bara att hämta barnen, nära och bra.

Wille har inte alls varit på humör alls idag. När han vaknade efter middags luren så var ha så sur! Skrek som en tok... Vaknade väl på fel sida antar jag, och sen gör väl inte alla tänder saken bättre.
Så hela kvällen har han varit lite gnällig... Men nu sover han.
Lilla snutten, man måste ju förstå honom med. Att få tänder och inte kunna säga nåt är inte lätt. Mitt lilla ♥

Nu ska jag snart äta brocolli! Mumma!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar