tisdag 16 mars 2010

Allt är bara bra!

Var på mvc idag och kollade upp att allt var bra, och det var det! Skönt!
Fick svar på lite frågor också som snurrar runt, så det känns också bra.
Bra, bra, bra!
Min barnmorska fick mig att bli lite hoppfull, och det behövdes för på sista tiden har jag känns mig lite nere... Har räknat ut att vi har genom åren förlorat 3 barn.. och vi har fått 3 barn... 50% av dom barnen som blir till, finns alltså inte. Känns hemskt.
Men nu är det bara att ta nya tag, och tack vare min bm så känns det lättare nu. Hon är verkligen underbar!

Jimmy är iväg på en sak, och dom stora barnen är på dagis. Så kvar är det bara jag och lilla Wille. Mys bebisen ♥
Ska gå ut på promenad med honom sen och köpa mjölk och hämta barnen på dagis.
Idag har jag tänkt göra våfflor, Hampus och Julia la fram det önskemålet, så, så får det bli! Jag ska även göra chokladpudding till mig, men den ska bara jag ha! Andra brukar ju ha sin mysdag på fredagar. Men inte jag! Här är det tisdagar som gäller! Egentid på hög nivå!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar