fredag 5 mars 2010

Trevligt ☻

Nu känner jag mig gladare, tänk vad skönt det är att få avreagera sig ibland!

Idag tog vi med min mamma och pappa på promenad. Man får ju passa på för oj vilket väder! Nu är det väl ändå vår?
Vi gick till min syster och hennes familj. Supermysigt som alltid!
Där bjöds det på kaffe och kakor. Mumma!
Och tänk va... Så glad ja blev! Min söta syster rensade i sin garderob, eller ja delar av den (att rensa allt skulle ta en evighet) så nu har jag fått hem 2påsar kläder!! Jihooo!!
Försökte ta kort på Thim idag, vill ju ha en ny bild att kicka in i tidnningen nu när han fyller år. Men det va inte lätt. Men ett par fick jag på gullet!

Och jo just det, barnen är ju sjuka. Ja ni vet, läs inlägget från igår.
Men som sagt... Dom var ju sjuka... Skit snack! Dom har lekt som aldrig förr! Inte ett tecken på att dom skulle vara dåliga. Eller ja, dom hostar. Men som det sas igår, dom flesta barnen gör ju det nu...

Det där som Jimmy skulle kolla upp har inte löst sig ännu. Hon var inte där. Och idag hann vi inte. Skit! Men på måndag... På måndag smäller det! Och det gäller inte hål i öronen.

Imorgon ska vi möta upp mamma och pappa igen och ta en promenad till stan. Där ska vi fika. Älskar fika! Märks inte va?
Och kanske för vi besök... Jag hoppas det alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar