måndag 22 mars 2010

Sugen!!!!

Fy sjutton vad bebis suget sitter i. Och surast av allt är att om det hade gått som jag velat så hade jag nu varit i v13 på fredag... Och jag som brukar kunna känna fösta puffarna i v14. Det är ju så man kan börja tjuta... Nu sitter man här istället. Bra start på veckan det här, börja med en depp. Jaja, får väl glädjas över att jag alla fall har 3barn. Men faktum kvarstår, jag vill ha en bebis. Och då tänker vissa, "ja men äh, du har ju Wille." Ja det har jag, men han är verkligen ingen bebis. Enda gången han vill vara hos en det är ju för att hoppa i ens knä eller bita i ens axel. Jag vill ha en mysigt bebismage att klappa på, känna sparkar och allt vad det innebär. Jag vill ha en liten bebis att ha i famnen.
Ni som har fler barn förstår vad jag menar nu: Jag vill sitta och se mina barns förtjusning över att ha en liten bebis. Det är så underbart att se barnens överlyckliga miner när dom får ett nytt syskon. Det ska klappa, pussas, ha i knät och rusa fram med diverse leksaker så fort bebisen låter... Bara för att göra den glad igen och vara en bra syster/bror. Det är underbart med andra och och jag längtar!

Jaja, min tid kommer. Förr eller senare.

Jag hopps verkligen det här vädret håller i sig idag. Fast det får ju gärna bli lite varmare. Minus grader såg jag att det va... Usch! Jag vill ha 12grader varmt (minst) och blå himmel. Så nu bestämmer jag att innan veckan är slut så ska minst en sån dag ha infallit. Bra där!
OM det är lika fint väder sen s ska jag nog ta med barnen ut och cykla. Dom behöver aktiveras, och jag med för den delen. Här får man inte ligga på latsidan. Det förklarar nog varför folk drar sig för att komma hit... Så effektiv jag känner mig! Bestämmer bra saker, och löser mysterium. Kanske är en ganska bra måndag ändå när jag tänker till på saken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar