torsdag 4 mars 2010

Nu är det vår!

Idag har jag städat! Inget skit har kommit undan mig idag.
Och nu är det bara köket och hallen kvar här nere att skura golvet på. Jag valde att vänta med dom utrymmena tills barnen lagt sig.
Och nu sover mina små ♥♥ så jag borde sätta fart. Men jag ska bara sitta ner en liiiiten stund.

Men fy sjutton vad gnälliga barnen har varit idag! Men jag känner att jag är en jäkligt bra morsa efter denna dag. Trotts att dom gråtit och inget varit bra, så har jag hunnit med att städa (mycket noga) och trösta. Jag är född till att bli fru och mamma... Japp så är det!
Fråga min man vem som är universums bästa kvinna. Utan att tveka kommer han säga: Alexandra/Sandra (Jag!)
Fråga barnen vem som är världens bästa mamma. Dom kommer direkt svara: Min mamma (Jag!)!

Nu ikväll kom min mamma och pappa hit på kvälls kaffe. Åh så glad jag blev, dom hade med sig tulpaner! Vad är bättre än nya fina blommor när hemmet är nystädat? Inget!
Nu står dom så fint på mitt köksbord, och dom luktar så gott!!

Imorgon bär det av till Skiffergatan! Där bor det en liten unge... Och den ungen... Ja du... Han är inte att leka med... Den pojken... Är min älskade Thim!

1 kommentar: