lördag 6 mars 2010

En bra dag det här!

Idag började vi dagen med att möta upp mina föräldrar på stan och tog en fika.
Sen var det dags att köpa hem middags mat... Alltid lika tråkigt, men alltid lika nödvändigt.
Hampus följde med mina föräldrar och dom i sin tur åkte och hämtade Thim. Sen var dom iväg och såg på Markolio! Kul!!

Dagen lystes upp av denna underbara sol, och vår känslan ligger på topp! Och ännu bättre blev det när jag hittade lökar som kommit upp här ute i landet! Härligt!

Sen var det samling här hos oss! Fika och trevligt sällskap. Kan man önska sig nåt mer? Nepp!

Det var en liten kort uppdatering om vår lilla dag. Är på tok för trött för att orka skriva ett längre inlägg ikväll.

Eller ja en sak till kom jag på, Jag har idag köpt en super snygg disktrasa! Har jag ett intressant liv eller vad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar