söndag 14 mars 2010

Lite sumering.

Igår var vi på kalas hos Thim! Min lilla söt unge. Eller ja, skulle han höra att jag just nu sa lilla så skulle han nog bli sur på mig... Så får väl ändra till: Min stora söt unge.
Jätte god mat, grekiska biffar, klyftpotatis och tatziki. Mumma! Åt visserligen lite för mycket... Så bjöds det på choklad tårta till fikat. Vem kan motstå det?!
Så summan av kardemumman: Super gott, trevligt och bara fin fint!

Idag har jag inte varit utaför dörren! Vilken slöseri!! Man borde ha lag på at man måste vistas ute i ett visst antal minuter per dag (förutom vid egen sjukdom eller anhörig som man vårdar). Så jag håller tummarna nu att vädret ska vara lika underbart imorgon. Då ska jag vara ute dubblet så mycket!
Måste gå och posta pappren för dagis ändring imorgon... Känns som att varje dag räknas.

Idag fick vi förresten besök! Underbart och trevligt! Det var Vickan, Thim och Johanna som kom på kaffe. Så skönt med lite sällskap. Visst att man har barnen runt sig hela tiden, men det kan vara riktigt skönt med vuxna med.

Nu ska jag se "Ballar av stål"!

Förresten, jag har kommit på att jag gillar en del ord extra mycket... Speciellt Underbart.
Visst är det ett underbart ord!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar