fredag 26 mars 2010

Tiden räcker inte riktigt till idag!

Oj oj oj, vad vi har hunnit massor idag!!

Först så var Jimmy iväg med båda barnen till dagis! Kors i taket så gick denna morgon alldeles tokigt smidigt!
Sen när han kom hem fixade vi med lite papper och så gick vi ut.
Det blev stan och tog en liten fika och gjorde lite ärenden. Sen hämta barnen och gå hem.
Väl här hemma så lekte barnen ute på gården, helt underbart att äntligen ha en trädgård!! Och jag fixade altanen, nu är det så fint så fint där ute. Ska bara torka av bordet och stolarna, det behövs verkligen. Tank att det kan bli så skitigt av att stå i en bod? Otroligt.
Och när jag väl var klar med det så ville vi ju inte sitta inne, så vi tog en promenix till mamma och pappa. Dom var i full gång med att sätta ihop sin nya grill.
Så tog vi sällskap med dom och åkte till min syster som bjöd på våfflor. Oh så gott! Våfflor kan aldrig bli fel.
Fick ett par så fina öronhängen av henne. Så fiiiina! Och tänk vad det passade bra, klaga till Jimmy att det kändes så tomt i mina öron, hade ju glömt ta på mig min hängen idag. Men det fixade sig ju!
Sen efter det så blev det jem&fix. Nu ska visst Jimmy tapetsera kom han på idag. Om han gör det så blir ju jag glad. Väntat länge på det här ögonblicket.
Och nu är det nu. Barnen sover sen en timme tillbaka och lugnet har lagt sig.
Jag sitter och känner mig lite arg över att Solsidan har fått offra sig för det där dryga Lets dance. Men nästa vecka visas det ju igen, nice.

Fick hem lite från H&M idag. Shorts till Julia, skor och jacka till Hampus och ett par skor till mig. Trevligt. Både jag och barnen blev mycket nöjda. Hampus och William kommer ha lika dana jackor (med en viss skillnad på storleken då såklart), men det var ju Hampus önskan, och som ni vet så är jag en vek mamma som lyssnar för mycket på mina barn. Fast i det här fallet så lyssnar jag gärna. Det var en fin och bra jacka, dessutom kommer dom bli så söta och matcha varandra. Underbara ungar, alla 3 ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar