fredag 5 mars 2010

Varför kan saker aldrig gå som jag tänkt mig?!

Blir ta mig fasen tokig, och jag har rätt till det nu!
Ni som läst min blogg vet ju att Willes vagn har gått sönder... För ca 1månad sen gick första delen sönder (en aluminium stång som håller upp vagnen). I tisdags gick varukorgen sönder... Den är ju tydligen inte byggd för att klara av ca 1kg med saker, skit!
Idag gick andra sida på vagnen sönder, så hela skiten for i backen! Vagnen är inte brukbar!
Fatta vad det innebär för en familj med 3barn och man har inte bil! Vagnen behövs!
När Jimmy ringer till affären vi köpt vagnen och frågar var fan våra delar är (vi har väntat i en månad nu), så säger dom bara att "Vi kan inte skynda på processen". Så frågan är hur länge till ska vi behöva vänta?! Ja nån bra kritik ska dom fan inte få av mig!
När Jimmy frågar om lånevagn, så ja visst... En paraplysulky!
EN PARAPLYSULKY!! Seriösa eller?
Wille är 10månader, han kan fan inte sitta i en jävla pinnvagn! Det finns ju inte ens suflett på skiten! Vad menar dom att vi ska göra om det regnar? Eller snöar? Inte gå ut? Ja men det funkar ju... Så kan vi ju leva på vatten... Och våra ärenden kan ju vänta.... Nej precis, det funkar ju inte så!
Och han som sover i vagen, ska han då som är 10månader sitta upp i vagnen och sova? Superbra för en så liten pojke med en liten rygg... Verkligen!

Så nu har Jimmy fått tejpa (ja ni hör ju hur löjligt det är) fast träbitar för att hålla ihop skiten!

Nu kommer jag här skriva en liten sak:

OBS!!! AKTA ER FÖR ATT KÖPA CARENA VAGN! NÄR VÄL EN DEL GÅTT SÖNDER SÅ TRASAR VAGEN SÖNDER SOM KEX!!!

Så, nu har jag fått avreagera mig.
Kommer skriva ett mycket trevligare inlägg här ovanför. Jag lovar ☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar