söndag 21 mars 2010

Känns som en äkta söndag

Idag är jag så trött. Känns som att man var ute på party inatt... Det var jag ju verkligen inte. Men det blev en sen natt, på tok för sen. Bläppade runt på tv,n när jag låg i sängen, och hamnade då i en svensk film. Inte den bästa men nåt med den fick mig att vilja se klart den. Och den filmen slutade inte förens vid 2:15 inatt. Huga ligen!

Idag har jag och Hampus varit på en riktigt lång cykel tur. Eller ja, Hampus cyklade och jag gick, och sprang mellan varven. Så himla duktig han är den där pojken! Idag lärde han sig även att tvärnita! Överlycklig blev han.

Annars då? Ja, mamma och pappa var här på middag. Trevligt med sällskap. Det blev kyckling och potatisgratäng, och självklart sallad. Det måste man ha. Efter det blev det chokladtårta, överbliven från igår som min syster hade gjort. Fy bövlen vad god den var!! Farligt.
Jag ska nog ta mig en tur till henne en dag nu i veckan om hon har tid. Hon har sagt att hon ska göra vit kladdkaka nån gång när jag ska komma, och det lockar vill jag lova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar