tisdag 23 mars 2010

Nu blir det tisdags mys om det så är det sista jag gör. Nu blir det tisdags mys, hoppas inte föräldrarna stör...

Ja ni som känner mig vet vad jag menar.

Nu börjar House! Älskar den gubben!!! Fast jag ser inte på 4an om så många andra, här är det den senaste säsongen från USA som gäller, så här ses det på canal +. Bara det är värt närmare 300:- i månaden... Om du vill så kan jag avslöja sista avsnittet... Inget blir sig likt eftersom... Nej då. Jag ska inte förstöra ditt roliga. Men undrar du något så bara fråga, kanske kan hjälpa dig att få ? att bli !
Det du! Det är trolleri.

Sen då... Ja men då är det 5an som gäller. Då börjar ju Desperate Housewives. Det är grejjer det!

Sådär, nu har jag inte tid med detta mer. Kanske kommer inte sen och kluddrar ner nåt skumt. Vi får se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar