onsdag 3 mars 2010

Hoppas på goda nyheter.

Idag är det Julias tur att vara sjuk. Eller ja inatt rättare sagt. Jag vaknade vid 2tiden av att hon skrek efter mig, och när jag kom ner satt Jimmy hos henne och försökte trösta. Och som det kändes så hade hon feber lilla snuttan. Så det var ju bara att bära upp henne till vår säng och ha henne där inatt.
Idag är hon i full fart igen. Men tack och lov så slapp ju hon att få krupp denna natt... kan ju komma inatt...
Men om hon inte blir sjuk inatt igen så blir det dagis imorgon. Börjar märkas på dom att dom snart varit hemma i en vecka. Det blir ju lite svårt att aktivera dom när man inte "vet" om dom är friska eller krya. Man vill ju inte ge sig in i några projekt liksom.

Och så lite info om Jimmy. Han har ont... Inte konstigt. Men det märks att han börjar vänja sig... Imorgon är det dags att gå till tandläkaren igen.
Och när det gäller snuset så har han fortfarande inte tagit nåt! Bra där!

Igår var vi ju på föräldra träff! Jätte trevligt som alltid!
På vägen hem gå nästa del på vagnen sönder. Varukorgen bara knäcks. Helt otroligt!!! Och man kan ju heller inte skylla på att vi packat för tungt, för det som låg där i var 3baby leksaker, ett regnskygg och ett litet paraply. Det väger inte ens 1kg ihop. Och jag som tänkte köpa Carenas syskonvagn när nästa barn ska komma. Skulle inte tro det! Den där gamla syskonvagnen vi har håller bättre! Så jag ska köpa mig en gammal syskonvagn med vändbart styre. Inte sån där modern skit. Det håller ändå inte.

Idag ska jag försöka få med mig hela familjen ut på promenad. Måste passa på att vara i solen nu när det äntligen lyser!
Och så ska jag ringa ett eller flera samtal sen... Hoppas jag får höra goda nyheter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar