söndag 7 mars 2010

Solig söndag!

Snacka om att man bli på bra humör av all denna sol! Som att få en injektion av vitamin, fast bättre!

Idag var vi hos mina föräldrar på middag! Jätte gott och jätte trevligt. Min syster och hennes familj var även där, alltid lika mysigt att träffa dom. Kan liksom aldrig bli för ofta känns det som.
Dom hade med sig 2påsar med kläder till Hampus. Super snällt! Går liksom åt...! Så ikväll behöver jag verkligen ta mig i kragen och fixa med både mina och Hampus kläder. Får se om motivationen kommer och knackar på dörren sen... Kanske imorgon annars?!

Nåt mer har väl faktiskt inte hänt här idag... Eller ja, barnen har varit ovanligt gnälliga... Men det beror nog mycket på att dom har ett överskott med energi som ligger och pyr nu, skulle jag tro.
Så imorgon blir det dagis. Seriöst ger jag blanka fan i vad personalen tycker, jag har mina rättigheter!
Och vi måste fixa en sak imorgon. Och när det gäller detta så måste man vara ute i tid. Kan bara bli bra... OM det går som jag vill... Och det måste det... Annars bryter jag ihop alltså!
Tur man har en syster man kan ventilera med och bolla funderingar... Vet i sjutton hur det skulle gå annars.

Håller förresten på att läsa en bok, svårt att sluta när man väl öppnat den...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar