onsdag 31 mars 2010

Bravo!!

Snart är det dags. Jag längtar efter när det sker.

Idag ringde dom från Brio butiken. Nu hade chassit till Willes vagn kommit hem. Bravo!! Stående ovationer!
Vi har bara väntat i över 2månader, och betalat för att laga det gamla. Men det behåller vi. Med tanke på vilken ur usel vagn det är så lär det gå åt. Bara en tids fråga innan det knakar till igen och hjulen rullar iväg för oss. Det är ju inte som att man vågar sig ut på en promenad allt för långt hemifrån. Tragiskt.
Tack och lov att jag inte skänkt bort syskonvagnen med. Varför gav jag bort den andra vagnen vi hade? Ja jag vet, fåfänga! Fy mig.

Idag har jag haft en så hemsk huvudvärk. Inte migrän, inte i närheten. Den som haft migrän eller sett mig ha det vet vad jag pratar om. Men det har ändå gjort ont. Men nu i eftermiddags tog jag mig en panodil sen gick jag och Hampus ut. Det hjälpte faktiskt. Visserligen kom det tillbaka nu ikväll, och illamående som sjutton. Men det berodde antagligen på att jag glömt bort att äta idag. Eller ja, två mackor vid frukost, men inget mer sen. Är ju inte hungrig. Men i alla fall, jag åt lite och nu är det bättre.
Fast tröttheten gjorde sig påmind, så nu tackar jag för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar