lördag 26 maj 2012

Då är vi hemma igen.
Började dagen med att kolla ut en kattunge, så den sista helgen i juni flyttar "Pip" hem till oss! Längtar så otroligt mycket ♥ En helt grå, pipig helt underbar varelse, jag blev kär direkt och barnen lika så.
Efter det så tog vi färden till stan, det nalkades ju marknad. Gjorde lite små fynd, men det blev som det brukar, mest godis och fryspåsar. Hittade även lite kläder men provade dom inte så jag vet ju inte om jag ens får på mig dom, kanske dumt men det var så billigt så skulle det inte passa så svider inte så farligt.

Sen kom min mamma och lillebror på besök och tog en kaffe med oss. Alltid lika trevligt!
Passade även på att följa med mamma och min ena moster till min mormors grav där vi planterade fina rosor.
Skulle även passat på att gå till Ylva, men eftersom jag inte hade hunnit med att köpa blommor så får det vänta, man vill ju gärna ha med sig något fint till henne när man väl tar sig tid att gå dit.

Nu blir det snart middag sen är det nästan dags för barnen att sova! Själv så laddar jag inför Euro vision song kompest (eller vad det nu heter och hur det stavas).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar