tisdag 15 maj 2012

Nu är dagen gjord.
Barnen ligger i sina sängar och det är tyst! Fast jag måste säga att det gått över förväntan idag, och jag kan inte låta bli att känna mig lite stolt!
Jag gick upp med barnen, fixa i ordning dom och kom i tid till både skola och dagis.
Passade på att handla, tvätta och dammsuga när barnen inte var hemma.
Hämtade hem alla barn, fixade mat.
Allt detta på egen hand... Går man tillbaka 6månader så skulle detta aldrig funka. Förra sommaren blev ju Jimmy tvungen att tacka nej till jobb pga att jag inte klarade av barnen och hemmet. Nu fixar jag allt själv!
Känner mig faktiskt lite vuxen!!!
För många av er är allt detta jag idag gjort en självklarhet, men för mig och Jimmy. För oss är detta stort!
Jag tog även ett beslut som kommer vara otroligt jobbigt för mig, men för vår familj är det beslutet bättre långsiktigt... Speciellt för Jimmy.
Vad det är kan jag inte avslöja, kanske imorgon eller kanske inte.... vi får se.
Det känns jäkla rätt alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar