fredag 25 maj 2012

Igår blev jag så full i skratt! Hampus är smått beroende av att sitta på youtube, och självklart skulle han sitta där igår med. Hela tiden så ska man bokstavera för honom, men jag tror det är bra, för han måste ju lära sig vad alla bokstäver heter och hur dom ser ut. Dessutom måste han ljuda hela tiden så jag tror att hans läsning kommer komma igång snart!! Jag hoppas det alla fall, spännande!
Men alla fall, jag frågade honom vad klockan var, och han svarade att han inte kunde klockan ju! Så jag bad honom säga vad det stod för siffror nere i hörnet, och det kunde han ju. Så han svarade:
-1, 8 (så långt okej), 8, 6, 3, 9...
Så ja, klockan kan han definitivt inte! Fast lite roligt var det, men vad alla siffror stod vet jag ju inte.

1 kommentar:

  1. Ha ha han försökt i alla fall.läsning kommer nog snart och då går det nog med en rasande fart.kram madde

    SvaraRadera