fredag 4 maj 2012

Nu tar jag helg! Är så otroligt trött... William vaknade vid 3 inatt och tyckte vi skulle gå upp, behöver jag säga att vi inte var överens?
Allt hans bök lyckades väcka Julia som även hon tyckte vi kunde gå upp! Så jag tog Wille och låg i vår säng, och Jimmy gick upp och la sig hos Julia. Men tyvärr så lyckades inte Wille somna för ens halv fem ungefär... Måttligt irriterad mamma! Och när han väl somnade så bökade han och levde om så pass att jag inte kunde somna.
Men men, har man skaffat sig barn så har man. Går inte skylla på nåt, även fast jag är sjuk så är et bara att vara den bästa mamman jag kan vara, och än så länge har jag lyckats... Antar jag?!

Nu tar jag som sagt helg. Har varit på rehab och gjort så fina scrapbooking av olika slag. Hampus var med Jimmy men under sista halvtimmen var han med mig. Vi jobbade på ett kort på William ihop och tycker nog vi lyckades riktigt bra!
Kanske att jag tar kort på dom och visar... vi får se! Nu ska jag gosa med Hampus i några minuter innan resten av barnen kommer hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar