onsdag 30 maj 2012

Då var det dagen efter. Allt känns fortfarande väldigt bra med kontaktfamiljen. Och imorgon är det dags att träffa den som är till Julia. Men eftersom vi redan känner henne så kommer det inte behövas prata så mycket.
Jag var väldigt tveksam till en början, kände mig otillräcklig, inte dög och gjorde nåt fel när vi bad om hjälp. Men nu med erfarenheten jag fått så kan jag bara säga att det är inte fel att be om hjälp! Att våga erkänna för sig själv och för andra att man inte klarar av en eller flera saker är en styrka!

Jag tror jag håller på att bli sjuk med på tal om annat! Täppt näsa och värk i hela kroppen... Inget vidare alls faktiskt...
Nu ska jag göra mig klar för ett möte till, men detta möte handlar enbart om mig, och mitt tillfrisknande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar