fredag 4 maj 2012

Jaja... Så blev jag sjuk med. Men feber, förkylning, hosta och sömnlöshet kan inte hindra mig idag. Först har vi familjeterapin, länge sen nu så det är på tiden. Vi ska diskutera olika "lösningar" i familjen, så allt ska kunna flyta på lite bättre... Hoppas dom kommer med bra idéer!
Sen i eftermiddag har jag rehab, så då ska jag hålla på med scrapbooking! Har framkallat kort på barnen, Tusse och en från min systers bröllop. Och så en på mig och mina syskon. Hoppas det blir fint bara för jag har tänkt köpa ramar och sätta upp här hemma.
Men jag överlever nog, äter jag bara panodil regelbundet så håller sig halsontet och febern borta. Och när det gäller hostan så fick jag en medicin igår som funkar ganska bra, men man blir lite borta av den dock... Men så funkar ju 5av mina andra mediciner med, så jag är van.

På tal om annat. Jimmy har ju börjat träna igen, och denna gång går han verkligen in för det! Han springer till och från utbildningen, går upp och tränar en stund på lunchen och är iväg varje kväll och tränar. Helt underbart anser ju jag... Dels blir han ju fin, om han nu kan bli finare i mina ögon ;-) Men det jag tänker mest på är hans hälsa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar