måndag 21 maj 2012

Jag är så grymt uttråkad!! Inget bra på tv;n, huset är städat, trädgården fixad... Inte ens trött så jag kan sova bort tiden. Men samtidigt känns det skönt, jag nöjer mig inte längre med att bara sitta och glo in i väggen, jag kräver stimulans! Hade det varit för 6månader sedan så skulle detta passa mig perfekt, men inte nu.

Jimmy ringde förut förresten... Han var på jobbintervju på ett företag här i stan förra veckan, men tyvärr fick han beskedet att han inte fick det. Surt!!
Men han har ju kvar sitt jobb på Uniflex, och där kommer han vara till december som det lät idag.
Fast jag önskade att han skulle få jobbet här i stan, slippa resor och allt sånt, dessutom känns det tryggare att ha honom här i stan. Men jag ska fixa detta! Jag kan om jag vill!

3 kommentarer:

  1. Du fixar detta och vad skönt att du känner att du behöver göra saker.synd vi valde åseda när magnus och jag flyttade ihop.för då kunde du fått lite kaffebesök.du får börja gå ut och fotografera vår fina natur och så.många kramar till en jätte modigt person iform av namnet alexandra eriksson. Kram,madde p.s alvin och magnus hälsar.

    SvaraRadera
  2. Åh tack Madeleine ♥
    H¨ller med om att det var typiskt att ni flyttade till Åseda, hade inte haft nåt emot alls att ha er nära!
    Kram på dig, och hälsa grabbarna i huset :-)

    SvaraRadera
  3. De hälsar tillbaka.kram madde

    SvaraRadera