torsdag 3 maj 2012

Då har jag och Hampus varit på vårdcentralen.... Jag hade mycket riktigt uvi. Blev inte förvånad ett dugg då det ändå är några månader sen sist. Så penicillin till det.
Sen fick jag hostmedicin, tydligen får man inte köra bil eller cykla när man tar den, sa han...?! Tur att jag inte har körkort :-D
Dom kollade även Hampus eftersom han varit sjuk nu sen i måndags. Men han fick godkänt, inte halsfluss och sänkan var bra. Känns skönt. Bara ett envist virus.
Så imorgon ska han vara hemma med, och jag och Jimmy har samtal så han får följa med på det. Senare på dagen så har jag Bryggan (rehab) så då får Jimmy ha Hampus med på sin utbildning! Det gäller att få ihop det. Tur att det "bara" är ett av barnen som är sjuka, lite värre om alla tre vart sjuka. *ta i trä*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar