onsdag 9 maj 2012

Jaha, då är Wille sjuk igen. Att detta inte tar slut någon gång!
För två veckor sedan var Wille sjuk, förra veckan var det Hampus tur. Förutom detta så har jag och Jimmy varit sjuka... Lagom kul att ta hand om sjuka griniga barn då, men vad ska man göra. Dom rår ju knappast för det, mina älsklingar.
Det som är lite jäkligt är att jag har rehab imorgon och jag är inte säker på att Jimmy hinner komma hem tills dess... Och tyvärr så kan jag inte ta med Wille eftersom han är lite för livlig (även vid sjukdom) så då får jag inte ett dugg gjort... Och jag vet redan nu att han är hemma imorgon, minst en frisk dag innan det är dagis igen. Ja förutom vid magsjuka, då är det ju minst 48timmar från sista "attack".
Nån som är sugen på att låna en gosesjuk pojke ett par timmar imorgon, bara säg till!! ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar