torsdag 3 maj 2012

Idag har det hänt två saker som är roligt!
Den ena vågar jag berätta om, men inte den andra... Tycker själv det är irriterande att inte kunna berätta om den andra saken, men man vill ju inte ta ut nåt i förskott.

Men den ena roliga saken är att jag nu ikväll tingade en liten kisse!!! En vän skrev till mig och tipsade om en tjej som har kattungar, så jag skrev till henne och nu är det bestämt! Det känns helt otroligt underbart, vilken lycka! Denna lilla kille är grå, alltså inte lik Tusse. Men det var ganska medvetet, jag vill inte ersätta Tusse, i min värld finns det bara en av honom, mammas fina kille ♥
I början av Juli är det tänkt att han ska komma till oss :-)
Tack Maria (om du läser här) för att du tipsade mig, det betyder så otroligt mycket ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar