onsdag 9 maj 2012

Jag har så mycket att berätta om, men frågan är hur mycket ska och kan man avslöja på en öppen blogg? Har inte den blekaste aning om vem som läser här ju...
Och jag lever inte som jag lär... Jag anser att han man sagt A så får man säga B. Nu gör jag ju inte så.
Har berättat om att det finns en hemlighet, men inte vad den handlar om. Våra nära och kära vet om det, även lite annat folk, men inga mer. Jag vill inte säga för mycket heller tills det är klart.
Sen finns det en annan sak som jag så gärna vill berätta om, men jag tror vissa kan irritera sig lite om jag väljer att berätta om detta... Så jag vet inte.... Det ena får ni antagligen reda på imorgon, det andra vet jag inte... När jag orkar ta den striden kanske?

Nu börjar det på tal om annat kännas i både kropp och knopp att man varit vaken och uppe sen 5 idag på morgonen.... Julia kom då in till oss och ansåg att natten var slut och det var dags att gå upp.Eftersom Jimmy varit vaken en del med Wille inatt så kändes det inte mer än rätt att gå upp med Julia själv och låta resten av familjen sova vidare en stund.
Men idag har det varit en ganska intensiv dag... Mycket möten och mycket tider att passa.

2 kommentarer:

  1. hoppas det är bra hemligheter.men är någon tråkig så vänta med att avslöja den tills du orkar.min telefon har lite svårt att fatta när jag ska skicka kommentarer här men gör försök igen.kram madde

    SvaraRadera
  2. Det är bra hemligheter, förhoppningsvis. Imorgon gäller det... Då får vi veta om det är bra eller dåligt :-S Håll tummarna, är det bra så måste jag ju avslöja det ena alla fall :-D
    Kram kram

    SvaraRadera