söndag 20 maj 2012

Idag har det varit en riktigt bra dag! Gräset är klippt, kanterna längst staketet är nedklippt. Rabatterna är rensade och allt på rätt plats.
Känns så otroligt skönt att ha fått ordning på gården, så det firar vi genom att äta ute på gården imorgon när barnen slutar dagis och skola!
Dessutom har jag storstädat hemmet, från golv till tak! Allt som är kvar är att torka golven, men det skulle Jimmy hjälpa mig med. Rörelsen man gör är inte den bästa för min rygg och mitt bäcken, och efter att ha krupit runt på gården så har jag rysligt ont... Det pulserar och ilar... Usch! Tyvärr så är det ju så att jag kommer få leva med den värken för resten av livet... Men det är smällar man får ta tydligen. Jag fick ju trots allt tre underbara barn för besväret!

Annars då? Ingen Nada imorgon heller.... inte för ens första måndagen i juni. Långt dit och jag hade verkligen behövt att få hjälp.... Detta innebär även att jag inte kommer gå på samtal för ens i juni igen, och jag vet ärligt talat inte hur det kommer gå. Jag behöver verkligen mina samtal för att bearbeta saker, och kan jag inte gå på samtal så kan jag ju inte bearbeta allt, och det leder till att jag kommer må dåligt.
Jag går ju visserligen på samtal på rehabiliteringen. Men det är inte detsamma...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar