tisdag 15 maj 2012

Då har hjulet börjat rulla....

Nu har Jimmy åkt till jobbet. Min mamma var så snäll, tjugo över sex så var hon här för att skjutsa Jimmy till jobbet. När han slutar så behöver han bara ringa så kommer dom och hämtar honom. När någon ställer upp så helt frivilligt blir man så glad, och det betyder så mycket! När någon gör sånt så känner man att dom eller den verkligen bryr sig och vill hjälpa oss. Tack mamma och pappa ♥

Jag sitter just nu och kollar på roliga klipp på katter, barnen sitter med såklart. Hampus har verkligen börjat snappa upp det där med internet. Han kan sitta i evigheter och bara kolla på klipp! Ganska roligt faktiskt, tur att vi har fler datorer än en.
Men snart är det dags att gå till dagis med dom små. Hampus har ju egentligen morgon fritids, men jag kände att han lika gärna kunde vara hemma och äta med mig så följer jag honom när skolan börjar istället. Dessutom så ska han gå ensam hem... Eller nästan hela vägen, vi följer honom till gångvägen bara. Han är så duktig och går raka vägen direkt! Många gånger så fascineras jag över hur stor han är, och han kan många gånger verka äldre än han är... Det är en väldigt klok kille jag har ♥ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar