torsdag 15 november 2012

Ångest! (och en salig blandning av foton)

Satte mig nu för att tömma kameran. Dumt val! Mycket, mycket dumt!!!
Jag har inte rört kameran sen innan jag las in på sjukhuset, jag trodde att jag varit så smart att jag tagit massor med kort under barnens födelsedagar och kalas... sådär duktigt som jag brukar.
Jag har nu väntat länge med att tömma kameran, väntat in rätt känsla ni vet... eller nej, ni vet inte, ni kan omöjligt veta om ni inte varit med om det.
Jag tänkte såhär;
Jag minns inget av deras dagar, jo förresten, korta sekvenser minns jag... men om man säger såhär, 80% av dagarna är borta, det finns inte i mitt huvud.
Jag har alltid varit så flitig med att ta kort, ALLTID! Så trodde jag även nu, men nej... no no.
Det finns ett par kort, ett här och ett där. Men inget vettigt....
Detta gör mig väldigt ledsen och besviken.
Men det är ingen ide att gräva ner sig, det är ju inte som att det dyker upp foton för det.
Men jag tänkte bjuda er på några som jag hittade.

 Fröken Julia på sin 5årsdag.

 Hampus på sin 7årsdag.

 Julia avlastade mig en dag genom att diska sin egen disk. Vem behöver diskmaskin när man har henne!

 Julia på julmarknaden.









 Dagen avslutades med fyrverkeri uppvisning på höstmarknaden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar