torsdag 29 november 2012

Det kommer bli mycket resor till Västervik i framtiden. 
Jag har redan (det går fort nu) fått en kurator som är min! Verkar jätte trevlig och lätt att prata med, och henne ska jag till varje vecka.
Lämnade även alla prover idag, och det är inte lite dom kollar upp kan jag lova er!
Sen pratade jag med min sjuksköterska idag igen, och ja, jag kommer antagligen bli remitterad en psykolog med eftersom även dom, som jag, tror det finns nåt mer än bara bipolär. Men vi får se, jag tar det en dag i taget... bäst så.

Nu är det även dag två med höjda och ändrade mediciner... fy vad trött det gör mig! Inga problem att komma ihåg vad och när jag ska äta allt, men dom gör mig så fysiskt trött.... men det är väl bara att gilla läget, dom kommer ju ändå antagligen höja den mer eftersom jag svarar så bra på den, och det kan jag lova er, det är nåt jag är tacksam över! För fy faan rent ut sagt att behöva må som jag gjorde... eller gör! Den idiot som önskar den gick i mina skor är inte vettig.
Visst har jag det "förspänt" med mycket men nej, jag skulle ge bort allt det om jag bara fick må bra igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar