lördag 3 november 2012

Jag är en mänsklig labbråtta!

Jag fick komma hem igen, tack och lov för Jimmy har jobbat inatt.

Jag fick som sagt lita med en medicin igår, tålde f det tyvärr inte. Men jag äter fortfarande 5 olika preparat.
Men läkaren jag hade förstod inte varför dom inte gett litium direkt! Så nu ska den gamla mediciner bort helt från kroppen och då sätts den nys in. I början blir det att ta blodprov ofta, men då är det lättare att sätta rätt dos, tror jag.
Så det hände inte så mycket igår, tog bort en medicin. Ska lägga dit en ny, höjde seraquelen, och ökade på med sobrilen.

Jag kan ju säga att mitt häfta som jag alltid bär med mig är väldigt klottrigt och det står massor i den! Men vad ska man göra når kroppen vill en sak och huvudet nåt annat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar