måndag 26 november 2012

Ikväll har jag sällskap, härligt.
Känner mig betydligt mer rofylld ikväll.... igår var det en dålig kväll, otroligt dålig, idag är den så mycket bättre.
Var hos min moster idag med, vi pratade länge och mycket. Jag är glad över att jag har henne.

Imorgon är det som sagt dags att träffa läkaren, jag antar att jag kommer få börja med den nya medicinen. Jag hoppas det... vill liksom att allt ska dra igång nu... jobbigt att bara gå runt och vänta hela tiden på att nåt ska hända.
Dock så blir det jobbigt den första tiden med bieffekter.... eller jag antar att jag kommer få bieffekter, känns som att det bör dyka upp, men det tar jag då. Ingen ide att oroa sig över dom nu, och vem vet, jag kanske knappt märker av dom!

Nej, nu är det dags att hänga tvätt... usch usch.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar