tisdag 6 november 2012

Fick fin besök här i kväll, min bror och hans brutta! Barnen blev så otroligt glada att träffas, igen. Min barn älskar verkligen sin morbror och han "Neeta" som barnen säger.
Sånt är så otroligt mysigt att se, man vill ju gärna att familjerna ska funka bra. Och jag måste nog säga att våra familjer flyter på ganska bra, om man bortser från lite incidenter.

Men en sak måste jag berätta, för det betydde MYCKET!
Jimmy pratade med sin mamma. Hon berättade då att hon var orolig över mig och om jag behöver prata så är det bara att jag ringer, eller skriver.
Hon har erbjudit sig förr, men detta var speciellt, äkta och det kändes verkligen som att hon faktiskt sträcker ut en hand nu, och nu ligger det hos mig att ta handen och leta mig upp.
Ni hänger med va? 

Nu  är jag trött, så vi sätter punkt där.PUNKT!

3 kommentarer:

  1. sandra alla vi bryr oss och vill ditt och familjens bästa och har alltid velat och jag säger som mamma att vill du prata nångång så är det bara och höra av sig :-) jag hoppas du snart mår bättre och orkar mera o allt sånt många kramar från mig <3

    SvaraRadera
  2. Det gillar jag.kram madde

    SvaraRadera
  3. Tack vännen, det värmer att du skriver det. Betyder mer än du någonsin kan förstå <3
    Många kramar till dig :-)

    SvaraRadera